De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LR6BERLIN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Testientje 23-01-2023

Wassen maar.... AEG Berlin 9 kg

Geschreven voor: AEG LR6BERLIN

Wat een fijne wasmachine. Nog nooit eerder een Aeg gehad. De machine is heel stil, stabiel, heldere display, extra functies zoals programma's verkorten (Prosense) het wegen van de was door de machine. Ook meer dan genoeg programma's om de gezinswas te draaien. Ook een kort programma van 20 minuten voor een klein wasje. Grote vulopening en er kan zeker 9 kg in. Dus het dekbed hoeft niet meer naar de stomerij!
De machine centrugeert heel goed 1400 tpm. De was komt er heel droog uit, wat weer scheelt in het drogen in de warmtepompdroger.
Kortom een goede gedegen wasmachine met een strak design, zwarte deur en display. En ook belangrijk energiezuinig en waterbesparend. Dus een fijne wasmachine.

Pluspunten

• Zuinig in stroom en water
  • Fijne wasprogramma's

reinders 18-01-2023
  • Product gekregen

Zeker een aanrader!

Geschreven voor: AEG LR6BERLIN

De AEG LR6BERLIN is enorm fijne wasmachine! Ik heb de wasmachine nu een kleine 2 maanden in gebruik en de was komt, tot nu toe, fris en goed gecentrifugeerd uit de machine na elke wasbeurt. De machine ziet en voelt degelijk aan en heeft een prima design zonder al teveel onnodige functionaliteiten. De klep voor het wasmiddel is groot en daardoor handig in gebruik en de draaiknop geeft een goed overzicht van de programma's. Het led scherm reageert goed en snel op je gewenste aanpassingen van de wasbeurt en is eenvoudig te begrijpen. Ook is de wastrommel goed bereikbaar en er past genoeg was in. De machine maakt weinig geluid en is zuinig in gebruik, de duur van het wasprogramma past die namelijk aan op het gewicht van je was (goed voor het milieu, bespaard geld en je kleding kan langer mee). Ik kan de wasmachine zeker aanbevelen, mocht je op zoek zijn naar een nieuwe!

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• aan/uit-knop reageert soms slecht

snk2707 15-01-2023

Geweldige apparaat!

Geschreven voor: AEG LR6BERLIN

Ik vind dit een geweldige wasmachine in alle opzichten, werking van de wasmachine is erg stil, hiernaast is hij ook zuinig in stroom verbruik. Dankzij de grote klep voldoende ruimte om je was makkelijk in en uit te laden. Genoeg was programmas om uit te kiezen en ook met de kortere was programmas is je kleding goed schoon! Buiten het wassen krijg ik mijn kleding ook een stuk droger uit vergleken het oude wasmachine dankzij de 1400 toeren die hij draait.

Pluspunten

• Erg stil
  • Zuinig

Liesl 15-01-2023

Bevalt goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: AEG LR6BERLIN

Ik mag deze machine testen in ruil voor mijn eerlijke mening. We gebruiken deze machine nu een week of als gezin met 3 kids. Het word dus veel gebruikt. Het heeft een strak design met een lekkere ruime opening. Een eenvoudig draaiknop om je gewenste keuze wasprogramma in te stellen en vervolgens kun je eenvoudig de gewenste temperatuur instellen. (hoewel me dit nog niet god lukt bij het eco programma). De wasmachine hoor je nauwelijks en dat is echt superfijn! verder kan er lekker veel in en ruikt de was heerlijk fris!

Pluspunten

• grote trommel
  • eenvoudig in gebruik
  • strak design

Minpunten

• krijg niet alle wasprogrammas

Yin81 14-01-2023

Zuinig en stil!

Geschreven voor: AEG LR6BERLIN

Onze vorige machine was na 12 jaar op. Omdat onze stofzuiger ook AEG goed bevalt, hebben we de keuze gemaakt ook een wasmachine van dit merk te nemen. Installatie van de machine is niet moeilijk. in de bijgeleverde handleiding staat prima beschreven welke stappen je moet hanteren voor het eerste gebruik. Wat mij als eerste opviel, is het strakke design en de grote was opening! wat een genot voor een jong gezin die veel was heeft en best wat eisen stelt aan een wasmachine. De machine is uiterst stil in wassen en centrifugeren en doet wat hij moet doen. Na mijn idee gaat de machine efficiënter om met wasmiddel, want ik ben er minder van nodig dan de vorige machine. natuurlijk is er ook een besparing merkbaar in water en stroomverbruik. De AEG stelt de duur van het programma in aan de hand van het gewicht aan wasgoed super handig! tot nu toe zijn wij erg tevreden met onze AEG Berlin.

Pluspunten

• Stil
  • Gunstige prijs

Minpunten

• Geen automatisch doseersysteem voor zeep

LindaK 12-01-2023

Fijne grote wasmachine

Geschreven voor: AEG LR6BERLIN

Fijne wasmachine met grote trommelinhoud. Onthoud je laatst gebruikte programma.

Pluspunten

• grote inhoud
  • zuinig
  • onthoud het laatste programma